090-713550 info@zoft80.com

Act! Business Care har ersatts av de nya programlicenserna, klicka här för att läsa mer act-business-care-grey-white-infobanner
Det finns inget bättre sätt att skydda och utöka din Act!-investering än med Act! Business Care, en omfattande underhålls- och supportplan som levererar den senaste tekniken, sinnesfrid och enastående värde för dig och ditt företag.

Med Act! Business Care, får du automatiskt tillgång till nya produktinnovationer, expertstöd som du kan lita på och värdefulla extrafunktioner som hjälper dig att minska den tid, ansträngning och kostnaden för att driva din Act! lösning.

Senaste tekniken

act-business-care-grey-white-icon-tech

Håll dig uppdaterad med de senaste produktinnovationerna, plus håll den kompatibel med populära operativsystem och produktivitetsverktyg, genom  automatiska funktionsförbättringar och plattformsuppdateringar. ¹

Sinnesfrid

act-business-care-grey-white-icon-supportFå den hjälp du behöver, när du behöver det, för att hålla verksamheten igång smidigt, eftersom du har tillgång till Act! Support-tekniker redo att svara på ”hur”-frågor, visa tidsbesparande genvägar och snabbt hjälpa dig att lösa tekniska frågor som rör Act!. Interagera med Act! Support tekniker genom den metod som är mest bekvämt för dig, inklusive telefon och e-post. Alla kunder har också kostnadsfri tillgång till vårt bibliotek med supportartiklar.

Du får också tillgång till våra mest erfarna supporttekniker.

Tidsbokning

Rådgör med dedikerade Act! Support tekniker på ett datum och tid som är mest bekvämt för dig, eftersom du har möjlighet att schemalägga möten.

Röstmeddelande

Undvik väntetid genom att lämna ett meddelande till Act! Supporttekniker och få ett svar när nästa supporttekniker blir tillgänglig.

Fjärrstyrning

Våra supporttekniker kan med din tillåtelse få tillgång till din dator för att hjälpa dig och besvara dina frågor. ³

Exceptionellt värde

act-business-care-grey-white-icon-arrowSpara på värdefulla extrafunktioner, inklusive exklusiva rabatter på Act! eMarketing och utvalda marknadslösningar som Handheld Contact™². plus onlineutbildning med Act! Anytime Learning – Tillgängligt med vissa Business Care planer.

Handheld Contact

Gör det enkelt att bli mobil, du har tillgång till dina kontakter, kalender, aktiviteter m.m. direkt i din mobil även utan Internet-uppkoppling.

Act! emarketing

Kraftfull och enkel att hantera för att skapa, skicka och följa upp professionella och iögonfallande e-postkampanjer som når dina kunder och kontakter med rätt information vid rätt tillfälle – allt inifrån Act!.4

Act! Marketplace

Erhåll exklusiva rabatter på lösningar i Marketplace.

Utöver allt detta erbjuder vi

  • Vi erbjuder stora rabatter på våra konsulttjänster baserade på din nivå av supportavtal.
  • Utbildnings webinar: Syftar till att ge den nya användaren webbseminarier som gör att du kan få ut det mesta av din programvara utan att binda upp dig till långa utbildningar.
  • Fjärr-utbildning: Lär dig i bekvämligheten av ditt kontor, på en tidpunkt som passar dig. En av våra erfarna instruktörer kommer att genomföra dessa sessioner som använder skärmdelningsteknik så att du kan slutföra denna skräddarsydda utbildning utan att lämna kontoret.
  • Fjärrsamråd: Vi är här för att hjälpa till. Använd Fjärrsupport för att en av våra Act! Konsulter ska förstå dina CRM behov och genom år av erfarenhet ge dig den Act! lösning du behöver, från installation och databas inställning till import och integration.
  • Utbildningsarbetsböcker: En kostnadseffektiv referens och självstudieguide, våra Act! Arbetsböcker ger allt du behöver för att en ny användare ska förstå databasadministration.
  • Klassrumsutbildning: Besök vår Reading eller Newcastle faciliteter för en av våra omfattande 2-dagarskurser. Ingen distraktion innebär att du kan fokusera på att få ut det mesta av din programvara och ta din CRM-lösning till nästa nivå. 5
  • Privat utbildning: Genom samråd med våra utbildare kommer vi att leverera skräddarsydd utbildning på plats för upp till åtta delegater 5.

Business Care Bronze – Vår basplan

Business Care Bronze kan liknas vid en försäkring som ger automatiskt tillgång till de senaste funktionsförbättringarna och plattformsuppdateringarna samt kompatibilitet med populära operativsystem och stationära system.¹ Ni får en exklusiv rabatt på Act! eMarketing och vissa Marketplace lösningar.

Business Care Silver – Vår grundläggande plan

Business Care Silver ger automatisk tillgång till de senaste funktionsförbättringarna och plattformsuppdateringarna, samt kompatibilitet med populära operativsystem och skrivbords system. ¹

Du får också obegränsad tillgång till experterna på Act! support, plus exklusiv rabatt på Act! eMarketing och vissa Marketplace lösningar, som Handheld Contact. 4


¹ Ger tillgång till de senaste funktionsförbättringarna och plattformsuppdateringarna för din Act! programvara lanserad under ditt medlemsskap i Business Care Silver eller Bronze. Business Care krävs inte för kontinuerlig tillgång till produktkorrigeringar för de versioner som stöds.

² Telefonsupport och chatt erbjuds från måndag till fredag för Business Care Silver kunder. Act! Support tekniker förbehåller sig rätten att begränsa varje samtal till en timme eller en incident.

³ Erbjudandet kan inte kombineras med andra erbjudanden eller rabatter.

4 Act! Pro-kunder bör se över Handheld Contact systemkrav på act.com/connectsystreq för att bekräfta vilka mobila enheter som stöds, surfplattor och webbläsare innan du abonnerar på denna tjänst.

Viktigt: Läs igenom Act! systemkrav på act.com/systreq . Du måste köpa en licens av Act! per användare. Skalbarhet varierar beroende på hårdvara, storlek och användning av din databas. Besök www.act.com/marketplace eller kontakta din produktleverantör av tilläggsprogram för att avgöra kompatibiliteten för dina tilläggsprodukter. Du ansvarar för alla datarelaterade avgifter. Baserat på din trådlösa anslutning kan du få en extra avgift från din operatör för den första installationen av  textmeddelande.

För Business Care: Business Care planer förnyas automatiskt  ett år i taget, efterföljande år kommer automatiskt att faktureras på planens utgångsdatum till den då aktuella kostnaden om du inte kontaktar oss minst sju (7) kalender dagar innan. Swiftpage kommer att meddela dig trettio (30) dagar i förväg om ditt utgångsdatum. Förnyelse krävs inte för kontinuerlig tillgång till produktkorrigeringar för de versioner som stöds.

%d bloggare gillar detta: