090-713550 info@zoft80.com

(Försäljning och support har upphört för denna version.)

Nyheter i ACT! 2010 säljstöd version V12

Bland nyheterna i ACT!  säljstöd 2010 finns:

Säljstöd med nytt användargränssnitt

Lättanvänd navigering hjälper dig att få mer gjort, snabbare med liknande uppgifter inom räckhåll, stora ”easy-click”-knappar och snabbsökning.
Plus, den nya ”Välkomstsidan” har alla resurser du behöver för att komma igång snabbt med tips, hjälp och nyheter.

Anpassningsbara affärsmöjligheter

Skräddarsy affärsmöjligheterna till er verksamhet med nya funktioner som hjälper dig att maximera ditt sätt att hantera kundämnen.
Affärsmöjligheterna fungerar och ser nu ut som kontakter, grupper och företag, vilket gör dem mer flexibla än någonsin.
Lägg till fält, anpassa produkter och tjänster, anpassa layouter och spåra aktiviteter och historik.

ACT! E-marknadsföring

En integrerad e-post och dropp marknadsföring* som låter dig skapa och hantera e-marknadsföringskampanjer.
Resultaten uppdateras  direkt i ditt ACT! säljstöd vilket hjälper dig att fokusera på rätt kunder.

Integration med sociala media

Hämta kund- och  företags profiler och data från sajter som LinkedIn ®, Facebook, Google Maps ™ och mer. Spara i ACT! Kontaktaposter för ökad kunskap om dina kunder.

Nya dashboards och rapporter

Utformade för att hjälpa dig att förstå och förbättra det sätt du bearbetar prospekt och tar hand om dina kunder, nya paneler och rapporter  i en strömlinjeformad layout så nu kan du få en ännu tydligare bild av ditt företag och dina kunder.

Förbättrad kompatibilitet

Arbeta obehindrat med icke-ACT! användare, utbyt kontaktinformation och kalender inbjudningar med ledande lösningar som Gmail™, Apple ® iCal®, Windows Live™ och Microsoft® Outlook®.

*) Prenumeration på tilläggstjänsten från Swiftpage krävs.

Övriga nyheter i ACT! av Sage 2010

  • Möjlighet att ange databasvaluta vid skapande av databasen
  • Möjlighet för användare från olika ACT! språk att dela en databas
  • Förbättrad navigering – vänstra navigeringsfönstret och ”Big Easy”-knapparna
  • Letar upp alla kontakter visar kontaktlistan
  • Dynamisk lookup menyer
  • Ny ”Välkommen-sida”
  • ACT! E-marknadsföring (drivs av Swiftpage ™ – kräver abonnemang)
  • Färgschema val
  • Ny ”Webbinformation”
  • Förbättrat fjärrdatabas skapande
  • Rapporter – nya vyer, 13 nya standardrapporter, möjligt att markera favoriter
  • Administrativa Dashboard
  • Nya OLE DB Provider
  • iCalendar stöd
  • vCard export
  • Kompatibel med SQL Server ® 2008

Fungerar med:

  • Microsoft ® Outlook ® XP, 2003 och 2007 (SP3 rekommenderas för Outlook XP och 2003)
  • Microsoft Outlook Express 6.0 SP2
  • Lotus Notes ® 6.5, 7.0.2 och 8,0
  • Eudora ® 5,2
  • Internet Mail SMTP/POP3
  • Microsoft Office XP, 2003 och 2007 (SP3 rekommenderas för Office XP och 2003 och SP2 rekommenderas för Office 2007)
  • Microsoft Internet Explorer ® 6,0, 7,02 och 8,0
  • Adobe Reader ® 6,0, 7,0
  • VMware ® Workstation 5.x och 6.x, VMware Fusion, VMware Server 1.x, 2.x
  • Citrix Presentation Server ™ 3,0, 4,0 eller 4,5
  • Parallels Desktop för Macintosh ® 4,0, och Parallels Workstation 2.2 för Windows ®
  • Sun Virtual Box 2.x
%d bloggare gillar detta: