090-713550 info@zoft80.com

Ladda ner våra guider och whitepapers gratis

Connecting With Your Customers: En guide till sociala medier

Om du är relativt ny i en värld av sociala medier och du vill veta hur de kan gynna ditt företag, kommer denna guide att hjälpa dig att komma igång. Skapa och hantera ditt rykte på nätet och lär mer om sociala medier i din kontakthantering, hur de kan bidra till att utveckla långvariga och lönsamma relationer.

Kontakthantering – Ett ”måste ha” verktyg för att säkerställa att du behåller existerande kunder

Denna guide förklarar varför ett Contact Management system, som ACT!, är viktigt för små företag i goda tider för att hjälpa dig att sälja mer effektivt och lönsamt sätt. Men det är ett definitivt ”måste ha” i dåliga tider, eftersom det kan ge de konkurrensfördelar du behöver för att behålla befintliga kunder och även få nya.

Ditt behov av en kontaktdatabas

Syftet med dokumentet är att hjälpa dig att avgöra om det finns ett bättre sätt att hantera dina kontakter och kunder och utför dina dag-till-dag uppgifter. Framför allt belyser detta dokument skillnaderna mellan hantering av kontakter och en Personal Information Manager (PIM) genom att be dig överväga sju viktiga frågor. Svarar du Ja på en av dem innebär det att ditt företag kan dra nytta av att övergår till ett system för kontakthantering.

Oberoende Guidebook

Viktiga erfarenheter gjorda av en rad olika kunder till ACT! – visar på bästa praxis, felsteg att undvika och hur man kan anpassa programmet för att utnyttja det till fullo.

Oberoende ROI studie

Belyser kostnader för programvara, personal, hårdvara och utbildning under en treårsperiod för att kvantifiera en investering i ACT!.

Sage Marketing Management Whitepaper

Detta dokument från Sage ger vägledning om hur man kan marknadsföra varor eller tjänster till befintliga och nya kunder, och hur programvara kan hjälpa sälj-och marknadsföring att bli effektivare.

%d bloggare gillar detta: