090-713550 info@zoft80.com

Sage ACT! 2011 crm system

ACT! crm system hjälper dig att få mer av vad du värdesätter mest – tid och pengar – genom att automatisera viktiga aktiviteter och öppna en rik källa av nya, potentiella kunder.

Låt SmartTasks hantera de saker du behöver göra varje dag. Se SmartTasks som en personlig assistent som skickar e-post åt dig och sätter aktiviteter i din kalender så att dina kunder får den service de förväntar sig.

När dina kunder tas om hand av SmartTasks, kan du flytta fokus till Sage Business Information Services för ACT!, som hämtar väl utvalda prospekt från Hoover’s™ och lägger in informationen direkt i  ACT! crm system.

Arbetar du i ett team?

Om så är fallet, välj Sage ACT! Premium. Det är designad för människor som du som behöver ett effektivt sätt att dela gemensam information. Även om din verksamhet är utspridd på olika platser, kan Sage ACT! Premium ge dig och ditt team tillgång till en central databas via Windows® och webben. Plus, det har funktioner som ett team behöver för att lyckas, bland annat förbättrad säkerhet, instrumentpaneler för grupper och rapporter och avancerad administration.

Sage ACT! Premium 2011 crm systemFunktioner och fördelar med ACT! crm system

Automatisera viktiga aktiviteter.

SmartTasks hanterar din marknadsföring och dina kom-ihåg-listor. Kom igång med ett av 10 + förinstallerade SmartTasks och tillhörande mallar för e-postmarknadsföring för de vanligaste aktiviteterna. SmartTasks kommer att driva processer som gör att ACT! crm system tar hand om saker som att kontakta kunder som inte har hört något från dig på ett tag eller meddela dig om eventuella affärsmöjligheter som har gått i stå. SmartTasks kommer även kontakta kunder där du saknar viktig information på deras kontaktkort med en undersökning som automatiskt uppdaterar kontaktdata i ACT! crm system.

Bäst av allt, du har total kontroll över tidpunkter, kontaktlistor och affärsmöjligheter för varje SmartTask. Aktivera SmartTasks som följer med ACT! crm system eller gör ändringar för att de ska passa dina behov.

Exempel på SmartTasks som är förinstallerade:

  • Födelsedag, när en kontakts födelsedag infaller den kommande veckan skapas en notering i användarens kalender
  • Avslutade och vunna affärer, skicka ett uppföljningsmail till de kontakter som varit inblandade i affären
  • Ingen aktivitet, skapa en notering om uppföljning i den kontaktansvariges kalender för kontakter som inte haft någon e-post kommunikation eller inbokad aktivitet de senaste 90 dagarna
  • Grattis på födelsedagen, skickar automatiskt ett gratulationsmail på kontakternas födelsedag
  • Saknad information, skickar ett mail med uppmaning till en kontakt att komplettera kontaktuppgifter du saknar
  • Välkommen, skickar ett välkomstmail till nya kontakter
  • Värdefull affär, skickar ett mail till den kontaktansvarige när en affär av en viss storlek har registrerats
  • Dags för avslut, en vecka före avslutsdatum påminns kontaktansvarig

Du kan själv skapa dina egna SmartTasks eller modifiera de som är förinstallerade.

Öppna en rik källa till nya potentiella kunder

Lägg in en växel extra på din försäljnings- och marknadsföringsmaskin med Sage Business Information Services för ACT!, som hämtar väl utvalda prospekt och affärsinformation från Hoover’s™ och lägger in dessa data direkt i ACT! crm system. Den hjälper dig att fylla i luckorna i din databas och ger dig tillgång till mer än 65 miljoner företag och 85 miljoner befattningshavare.

Hitta nya prospekt baserat på de egenskaper du letar efter och se till att dina utskick hittar sitt mål med adresser och telefonnummer som är rätt formaterade. Börja med en gratis version för grundläggande företags-, finansiell- och industriinformation, eller registrera dig för ett abonnemang för att få mer detaljerad kontakt-, företags-, konkurrent- och prospektinformation.

Eliminera dubbletter i ditt crm system

ACT! crm system är ett kraftfullt säljstödsprogram som hanterar alla uppgifter om dina affärsrelationer och Microsoft® Outlook® hanterar e-post, grundläggande kontaktuppgifter och möten för hela ditt team. Nu kan du dela dina Outlook och Sage ACT! kontakter och kalender med två-vägs synkronisering. Skapa nya Outlook-kontakter från ACT! crm system och nya Sage ACT! kontakter från Outlook. Allt kommer att hållas uppdaterad på båda ställena. Oroa dig inte för dubbletter.

Håll ditt fullspäckade schema uppdaterat i både Outlook och ACT! crm system, oavsett var du ändrar eller lägger till aktiviteter och möten. ACT! crm system hjälper dig att undvika möteskrockar med regler som hanterar dem automatiskt. Välj vilka kontakter och olika typer av aktiviteter i ACT! crm system som skall synkroniseras tillbaka till Outlook.

9 skäl till varför du skall uppgradera

  1. Egna tabeller. Det innebär att du kan spåra vad som helst i ACT! crm system
  2. Fantastiska Dashboards/paneler. Grafiskt innehåll och listvyer som är fantastiska.
  3. Anpassningsbara affärsmöjligheter. Du kan nu göra lika mycket anpassning av affärsmöjligheter som du kan med kontakter eller grupper. Nu har affärsmöjligheter sin egen historik, anteckningar aktiviteter – och även anpassade sub-tabeller.
  4. Förbättrat användargränssnitt. Nu är nätverksgränssnittet och webbgränssnittet nästan identiska. Perfekt för blandade miljöer.
  5. Sync som fungerar och fungerar och fungerar. Det är nästan omöjligt att bryta synkroniseringen nu. Och om du gör, är det enkelt att fixa.
  6. Outlook-synkronisering – både kontakter och aktiviteter kan synkroniseras mellan ACT 2011 och Outlook. Det kan konfigureras för en-eller två-vägs, och det kan också ställas in för automatisk, tidsinställda synkronisering. För synkronisering med telefon kan du använda CompanionLink.
  7. Outlook inbjudningar. ACT crm system gör det nu möjligt att skicka Outlook Inbjudningar direkt från ACT Premium samt få Outlook inbjudningar som nu visas på din ACT kalendern.
  8. Smart Tasks. Om du vill bli automatiskt larmad via aktivitet eller e-post när ett visst tillstånd har skett i databasen, då är det något för dig. Populära Smart Tasks kommer att bli ”Skicka ett födelsedag mail” och ”Låt mig veta när jag har en ny prospekt”. Inga problem – låt ACT crm system göra det tråkiga jobbet åt dig.
  9. Hoovers Integration. Om du vill importera prospekt direkt från Hoovers till din databas, är detta bara en många nya webbtjänster som du kommer att älska!

Det finns många fler anledningar till varför du skall köpa/uppgradera till ACT! 2011, t.ex. svenska menyer (tilläggsprogram), kontaktkort på svenska.

Fri telefonsupport

Naturligtvis bjuder vi på 3 månaders fri telefonsupport vid köp av uppgradering eller nya licenser för installation av ACT! i Sverige.

PC Magazine har gett ACT! 2011 4,5 av 5 möjliga poäng. Läs artikeln här

%d bloggare gillar detta: