090-713550 info@zoft80.com

accountcenterAccountCenter för ACT! ger dig alla verktyg du behöver för att omvandla ACT! från ett Contact Manager till en Account Manager. Ändrar hur du arbetar med företagscentrerade verktyg som låter dig se och hantera relationer med dina konton, inte dina kontakter!

Så snart du börjar använda ACT! 2005/2006 med AccountCenter kommer du att uppleva mer CRM-liknande funktionalitet. Programmet laddar in i detaljvy för företag, alla företag du valt, du slipper extra musklick som ACT! annars kräver. Härifrån har du omedelbar tillgång till alla konto-centrerade egenskaper i AccountCenter!

För det första innehåller AccountCenter verktygsfältet en räknare på företagsnivån som fungerar precis som den ACT! har i kontaktvyn. Det har också kommandon för: att automatiskt skapa länkade företag från kontakter, en anpassad ”Skapa kontakt från företag” dialogruta som automatiskt fyller data i företagsfältet och du behöver inte växla till kontaktens detaljvy, schemalägg och funktioner för att spara historik som standard för att det aktuella företaget, den dockningsbara dynamiska företagsnavigatorn med en valbar aktuellt urval eller företags trädvy, AccountCenter’s avancerad sökverktyg ger dig tillgång till alla ACT! s boolska logiska operationer och redigering av SQL-satser för att fråga på företag, grupper eller kontakter, och slutligen Account Time Display som alltid visar den lokala tiden för den aktuella posten.

Utöver AccountCenter’s verktygsfält kommer du att uppskatta den enkla tillgången till många av AccountCenter funktionerna som finns inbyggda i ACT!’s standardmenyer! Om du behöver hantera din ACT! kontakter mer som riktiga konton, då behöver du AccountCenter för ACT!. Det är det enda system som kombinerar konto-centrerad funktioner och egenskaper till en kraftfull men lättanvänd integrerad lösning.

Läs mer om AccountCenter för ACT!

%d bloggare gillar detta: