090-713550 info@zoft80.com
Tele-Support Helpdesk

Öppningsbild

Samtalsspårning, kundtjänst, kontaktdatabas, helpdesk, teknisk support lösning.

När kunderna ringer efter hjälp, stöd eller med frågor …, vill de ha svar … snabbt och korrekt.

Tele-Support HelpDesk spårar samtal från start till lösning. Och med inbyggd prioritetsupptrappning kommer du även att meddelas när en fråga förblir obesvarad alltför länge.

Tele-Support Helpdesk öppet ärende

Öppet ärende

Tele-Support HelpDesk spårar samtal … och i processen, hjälper dig …. att ta hand om dina kunder.

Trött på att svara på samma frågor om och om igen? Med Hot Tips kunskapsbas, tar det bara ett par klick att enkelt hitta och skicka förberedda svar via den inbyggda HTML-eposten.

Med inkommande / utgående epost-spårning, kontrakt-spårning och detaljerad tidtagning, erbjuder Tele-Support ditt företag en komplett lösning.

Tele-Support Helpdesk aktuellt ärende

Aktuellt ärende

Ta en stund och prova vår nya video-demo och se hur Tele-Support HelpDesk kan hjälpa ditt företag.

Kan användas fristående eller integreras med ACT! 6, ACT! 2005 och senare, även kompatibel med Outlook och Business Contact Manager.

Tele-Support HelpDesk är utformat för små till medelstora företag och är en av de mest prisvärda helpdesk-lösningar som finns idag.

Tele-Support Helpdesk knowledgebase

Kunskapsdatabank

Kan ni inte ha teknisk helpdesk öppen 24/7?

Nu kan du det med Tele-Support HelpDesk’s Hot Tips Publisher funktionen. Sätt din kunskapsbas on-line och vara ”öppen för affärer”, även när ditt företag är stängt.

Klicka här för en lista över funktionerna i Tele-Support Helpdesk Lite respektive Standard

Läs mer om Tele-Support HelpDesk och hämta en demo

%d bloggare gillar detta: