090-713550 info@zoft80.com

act! v17

Den senaste och mest intelligenta versionen av det mest sålda kontakt- och kundhanteringssystemet – Act!. Med förbättringarna av integration och automatisering är det enklare än någonsin att förvandla din marknadsföring till framgångsrik försäljning.

Slutligen möts försäljningsprocessen och kundvårdande marknadsföring.

Väx och håll kontakt med din publik – den nya intelligenta, integrerade Act! eMarketing  hjälper dig att locka nya kunder och få ut mer av befintliga relationer. Optimera din arbetsinsats och driv produktiviteten med förbättringar som hjälper dig att spara tid och hålla ordning, bland annat en dynamisk bild av alla dina kontaktinteraktioner med Tidslinje, ny Smart Task automation och många förbättringar av användbarhet, installation och konfiguration.dela dokument

Nytt i Act! version 17

Prestanda och användbarhet

  • Dölj inaktiva användare – bra funktion om ni har många användare och användare som är frånvarande längre perioder – video
  • 1-vägs synkronisering med Outlook – video

Förbättrad produktivitet

  • Tidslinje för kontakten – visar all kommunikation med en kontakt på en tidslinje – video
  • Integrera dokument från Dropbox, iCloud, SharePoint, Google Docs m.fl. – video
  • Extra användare med endast läsrättighet, statistik visar att det går 12 anställda per Act!-licens – video
  • Ladda upp foton från din mobil till historiken (Act! Premium för web)

Förbättringar för IT-avdelningen

  • Import av CSV-filer även i Act! för web – video
  • Silent install för större nätverk – video
  • Globala inställningar, t.ex. val av ordbehandlare och startbild för alla användare – video
  • Skapa Remote Data Base även från web – video

Försäljning och marknad

  • Act! eMarketing är nu helt integrerad i Act!
  • Act! eMarketing Basic ingår nu utan kostnad, värde 70 kr/månad
  • Lead capture – hämta leads direkt från formulär på webben, i nyhetsbrev eller e-post – video
  • Dynamisk omdirigering av kontakter utifrån kontaktkortets innehåll – video
  • Act! eMarktening och Smart Task samarbetar nu – Call List, boka aktiviteter, skicka meddelanden, ändra fält m.m. – videovideovideo
  • Act! eMarktening Team Service Level

Nya funktionsområden

  • Förbättrad Act! eMarketing integrerar din marknadsföring och försäljningsinsats för individer och nu även team, genom att automatisera viktiga uppföljningsverksamhet som drivs av information från kampanjer och webbformulär.
  • Optimera din arbetsinsats och öka produktiviteten med mobila förbättringar, integrering med populära affärsverktyg som Dropbox och Sharepoint™ och nya Outlook® synkroniseringsalternativ som hjälper dig att spara tid och hålla ordning, så att du kan marknadsföra och sälja på ett intelligent sätt.
  • Få mer gjort med strömlinjeformad konfiguration och tillgångsalternativ, inklusive automatiserad tyst installation för större installationer, möjligheten att konfigurera fjärrdatabaser för Act! Premium för Web och förbättringar av Globala Inställningar – allt för att öka din effektivitet.

Vi har några spännande funktioner att dela med oss av, som

  • Integrerad eMarketing, som lägger till automation, ‘Skicka som’ och mer.
  • Möjligheten att bifoga dokument från platser som Drop Box, Sharepoint och Google Drive, för att till fullo ansluta dig till där du lagrar dina dokument.
  • Plus stora förbättringar på webb och mobil som
    • CSV import och
    • bifoga ett foto direkt från din mobila enhet.
%d bloggare gillar detta: